Οι γυναίκες που πίνουν ακόμα και ένα αλκοολούχο ποτό την ημέρα-είτε μπύρα, είτε κρασί, είτε άλλο-έχουν σημαντικά υψηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου, σε σχέση με γυναίκες που δεν πίνουν καθόλου, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Related posts:
Οι γυναίκες που πίνουν ακόμα και ένα αλκοολούχο ποτό την ημέρα-είτε μπύρα, είτε κρασί, είτε άλλο-έχουν σημαντικά υψηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου, σε σχέση με γυναίκες που δεν πίνουν καθόλου, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Related posts:
This entry was posted on Thursday, February 26th, 2009, 11:26 am and is filed under Νέα θέση εργασίας. You can follow any responses to this entry through RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
Fusion theme by digitalnature | powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS)